ape2 aje blog

Tuesday 20 August 2013

sepanjang aku....

sepanjang aku meniti usia..x pernah lagi aku menangis kerana seseorang...kecewa?? ya...aku sering dikecewakan...tapi aku simpan..kerna aku tak nak bersangka buruk terhadap sesapa..sepanjang kau belajar dan kenal erti hidup dan cinta..baru kali ini benar2 ujian cinta yang paling berkesan...bagiku ia suatu tamparan yang hebat sekali...betapa tegarnya hatiku..setelah si a telah tiada dan pernah merebut hatiku suatu tika dahulu tiada sesapa yg mendapat carta yang tertinggi dihatiku selain si a...tetapi,,sekarang tiba masanya...hadirnya si b,berjaya menduduki carta hati aku yang paling atas..dan selama mana aku mendambakan si a..aku tak pernah rasa cemburu,kecewa,dan sedih/menangis...tapi bila cintaku beralih angin...si b telah meragut semuanya..semuanyaaa...nak kata cemburu..boley lah sikit2..na kata kecewa..xlah sangat...tapi sepanjang aku mengenalinya secara senyap...sepanjang aku cuba memahaminya dan isi hati ku...semakin banyak pula air mata gugur kernanya..betapa murah sekali air mataku untuk si b...dulu masa si a,,sungguh mahal..maybe masa tue aku elum lagi mengerti apa maksud cinta sejati...hermm,,bagaimanalah aku boley tersangkut dengan si b??heshh...

No comments:

Post a Comment