ape2 aje blog

Tuesday 20 August 2013

benci atau cinta?!

apa maksud mimpiku itu ya tuhan??..ya rahman...knapa bila dengar jer namanye aku terus sentap..dan sentap...mengapa aku harus mengaruskan namanya??smakin aku nak mlupakannya..smakin dekat namanya padaku..mengapa aku harus merasakan kehadirannya??mengapa??!dan mengapa jua jantungku berdegup apbla terserempak dgnnya??apkah perasaan ini..benci atau cinta??bla aku dengar jer nma dy dgn org laen..suatu perasaan  datng bertamu pada muara hatiku..apkah itu cemburu...cemburu??! ya..aku emg cemburu...tapi,,untuk apa aku nak cemburu?...sedangkan dy bukanlah milkku..kerna,aku bukanlah sesapa padanya...bagaimana lagi harus aku mlupakannya?? pelbagai doa..pelbagai cara aku buat untuk mlupakannya segalanya tentang dy...tapi..tidak pada hati,ea pada akal...kesedihan yang ku kandung adalah kerana betapa sukarnya aku melupakan mu...en.bunga tak jadi!! aku benci kau...selama mana nama kau dihatiku...benci..benci...benci........beeeeeeeeeeeeeennnnciiiiiiiiiiiiiiiiiiii sangat33x!!

No comments:

Post a Comment