ape2 aje blog

Wednesday 3 April 2013

sebenarnye aku rindu mereka...

urm....nk mula camner erk....
hurm......
ok..ok...
mule2 an citer dy camni......
bermula persahabatan kami di bumi SMAD lah....eh..lupa plak nk ckap....we all satu 0ztel FATIMAH AZZAHRA n kmi satu dorm NURUL IMAN.... kmi hnya 8 org shj untuk saling melengkapi persahabatan ukhuwah kami....group kami diberi nama kumpulan 8'AH'...
a'ah...nk taw x saper yg wjud ni...haa...ni yg nk bgitaw nih...aku lah..(cewwahh...dgn bangganya aku nk promo dri)heheh....
8'AH' ni smpena nme akhir blakang kmi b'8
okay2....jup2..urm,
nk citer pasal foto ni jup...nanti aku bgi lah kterangan tentang nme group ni ea...huhu
okay...sory.......
mse kmi ad drop untuk SPM....kmi pergilah jogging,tpi ary jumaat jer yg kmi rse slamat cket...ntah lah knape...tpi yg aku taw perasaan SANGAT SERONOK tue lah tlh m'buatkan hti aku berbunga ria..
ops....terlelong plak...
urm....kmi jogg dri oztel smpai lah simpang antra nk ke airport n dtgh2 swah....mle dri 6.45 a.m -- 9.00 a.m
hahah...lme x we all jogg??
hee mesti korang terkejutkan??
sbenor nye kmi sggh jup begambo sne cni...heheh...inilah tabiat ktowg kalo dah jmpe camera..klu x posing,x snap gmbo x ap2 lah...mesti bkn 8'AH' lah tue...
now,time to explain,what mean's 8'AH'...right?? i know it...be patient ea...
okay2....let me xplen...
try korang amati nme we all okay....kalo yg t'kureng cket tue hanye perkara biasa...
b'mle dgn nme aku dlu erk...
nur aliaa nazihAH,
nur athirAH,
siti najAH,
natrAH,
nur izzAH,
nur syakirOH,
nur jannatul ajilAH,
munirAH...
hah.. kan betol ap yg aku nk ckapkan...percaya x??
hah anda x pecaya?? boo boo (alamak)
ea lah betul...ni real name taw...urm....bru prasan? itulah kne bce 2,3,4 kli taw...bru rse btul wlupon kyrot tue dy ad OH then dy x de AH...normal lah...janji 'ah' jugek bunyinye..kan??
okaylah...xde yang laen dah yang nk ku kongsikan buat mse kni..aku just nk kabo yang aku sebenarnye rindu mereka.....

No comments:

Post a Comment